Sayfalar

8 Ekim 2013 Salı

New product !!



Yeni bir ürün piyasaya sürmek üzeresiniz, siz ve meslektaşlarınız oldukça heyecanlısınız. Peki.. Tüketicilerin sizinle aynı heyecanı paylaşmasını nasıl sağlayacaksınız ? Tanıtım işte burada devreye giriyor.
Olağan bir ürünü piyasaya sunmak kolaydır, söz konusu yeni ürün olduğunda işler biraz zorlaşır. Hele hele yeni bir firma yeni bir ürünü piyasaya sunuyorsa işler... Zordur.. Tanıtımda temel birkaç noktayı paylaşmak istiyorum..

Ürün sunumu: Ürününüzün nasıl göründüğü çok önemli. Yeni bir ürün için sunum neredeyse herşeydir. Ürününüzün görünüşü albenili ve ilham verici olmalıdır.
Herzaman şuna dikkat edin.. Ürününüzün rekabet ettiği diğer ürünlerden daha iyi görünmesini nasıl sağlarsınız?

Lansman: Fuarlar küçük ya da büyük, pahalı olmayan ve etkili pazarlama fırsatlarıdır, iyi değerlendirin.

İnternet: Çok hızlı ve anında erişim sağlayan ürün pazarlama aracıdır. Bloglar ve sosyal medya uygulamalarına yatırım yapın.

Video: Görmek inanmaktır ve inanırsanız satın alırsınız. Video ürünü canlı olarak görmeyi sağlar ve etkilidir, esgeçmeyin.

Heyecanınızı her zaman tüketicinizle paylaşın.. Gerekiyorsa, ürününüzü pazara adapte edin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder