Sayfalar

5 Mayıs 2013 Pazar

MARKALASAK mı? MARKALAMASAK mı?..




İşin özü aslında şu: 

Siz ya da ürününüz, isteseniz de istemeseniz de, akıllıca planlasanız da, hiç dokunmasanız da  zaten bir MARKA ya sahiptir .. Yani insanlar sizi ve ürününüzü zaten bir şekilde algılıyor, belli bir kalıp içerisine sokuyor ve hatırlıyor ya da hatırlamıyor..

Hal böyleyken, markanız üzerinde çalışmak, planlamak ve akıllıca tanıtmak zaten kaçınılmaz..

MARKANIZ için belirlemeniz ve üzerinde çalışmanız gereken temel ögeler şunlardır:
  • Markanın prensipleri, amacı ve ruhu vardır.
  • Marka bir ürün ya da hizmet yelpazesini temsil eder.
  • Markanın 1 Adet çok iyi olduğu konu vardır.
  • Marka mümkün olduğunca çok kişi tarafından tanınır.
İnsanlar sizi ve ürünlerinizi önce İMAJINIZ ardından onlarda bıraktığınız DENEYİMLER ile hatırlarlar. Fabrikalarınız, içerisindeki binlerce çalışanınız, emekleriniz, çabalarınız insanlar tarafından görülmeyecektir.. 

İnsanların farkedeceği ve hatırlayacağı tek şey MARKANIZ dır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder